Όλα ήταν στη θέση τους. Το σκηνικό θύμιζε Βερσαλίες. Λαμπερό πάτωμα, εξαιρετικοί πίνακες ζωγραφικής, πιάνο με ουρά. Η μοναδική παραφωνία ένα απίθανο δίδυμο: κάποιος που υποδυόταν τον πρωθυπουργό και ένας άλλος που υποδυόταν τον δημοσιογράφο που του παίρνει συνέντευξη.
Η εκπομπή θα μπορούσε να έχει και τον τίτλο «Η ντροπή της δημοσιογραφίας». Ο λόγος βέβαια για τους «Πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη και το στημένο σκηνικό μέσα στο Μέγαρο Μαξίμου. Εναλλακτικά θα μπορούσε να λέγεται και «Ο θρίαμβος του μοντάζ», αφού ένα έμπειρο μάτι αντιλαμβανόταν ανά πάσα στιγμή την κοπτοραπτική.
Ο βετεράνος Αμερικανός επικοινωνιολόγος Σταν Γκρίνμπεργκ μάλλον θα πρέπει να μας θεωρεί «αμερικανάκια» και, μεταξύ μας, δεν θα έχει και πολύ άδικο. Γιατί εάν είναι να χάφτουμε σαν χάνοι τις πρωθυπουργικές πόζες – πότε δραματικές σε ύφος Έλλης Λαμπέτη και πότε φουσκωμένου διάνου – του Κυριάκου Μητσοτάκη, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Στο δια ταύτα τώρα, ο πρωθυπουργός είπε ότι ποτέ δεν σκέφτηκε να παραιτηθεί μετά το δυστύχημα, «γιατί χαρακτηριστικό ενός πολιτικού είναι να μην εγκαταλείπει τη μάχη, όσο δύσκολη και εάν είναι». Χρησιμοποίησε τη γνωστή τακτική της διάχυσης των ευθυνών σε βάθος πολλών χρόνων και έψεξε τον Αλέξη Τσίπρα, κατηγορώντας τον για «επικοινωνιακό σόου». Ποιος; ο άνθρωπος που η ζωή του μοιάζει με σκηνοθετημένο ριάλιτι και δεν κουνάει ρούπι εάν δεν τού το πει ο επικοινωνιολόγος του.
Σταθερά προσανατολισμένος στις εξωθεσμικές κινήσεις, ανακοίνωσε τον μήνα των εκλογών όχι στη βουλή ή εν πάση περιπτώσει κάπου θεσμικά, αλλά στο ασφαλές περιβάλλον μιας στημένης καθ’ όλα συνέντευξης.
Όσο για τον κ. Θεοδωράκη; Ίσως δεν υπάρχει άρθρο του Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΣΗΕΑ που να μην παραβίασε. Η λέξη που κυριάρχησε στα σόσιαλ μίντια περί «πλυντηρίου» έπεσε απολύτως «μέσα».
Όντως επρόκειτο για ένα αχτύπητο δίδυμο!
Πηγή : https://www.efsyn.gr