Ο μεταβατικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν μέχρι σήμερα τεχνικός σύμβουλος της διοίκησης για θέματα συντήρησης συστημάτων, αποκατάστασης ζημιών και τηλεδιοίκησης – Είναι συνταξιούχος από το 2016!

Προσπάθεια συγκάλυψης; Αλαζονική διάθεση και αδυναμία κατανόησης της οργής του κόσμου για το έγκλημα στα Τέμπη; Αδιαφορία για το τι μέλλει γενέσθαι, ακόμα και τώρα, στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, έπειτα από τους 57 νεκρούς;

Μπορεί και τα τρία μαζί, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η τοποθέτηση ως μεταβατικού προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της διοίκησης του ΟΣΕ του Παναγιώτη Τερεζάκη, ενός ανθρώπου ο οποίος είναι συνταξιούχος από το 2016 και η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον επανέφερε ως τεχνικό σύμβουλο του ΟΣΕ και υπεύθυνο για θέματα συντήρησης συστημάτων, αποκατάστασης ζημιών και τηλεδιοίκησης. Αυτή ήταν η ενασχόληση του Παναγιώτη Τερεζάκη, να ελέγχει τις υποδομές των ελληνικών σιδηροδρόμων.


Η απόφαση συνταξιοδότησης

Αυτό που έγινε, δηλαδή, μετά την αντικατάσταση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ ως έναν από τους υπευθύνους για τον χαμό τόσων ανθρώπων από τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ήταν να τοποθετήσει στη θέση του τον άνθρωπο ο οποίος είχε την ευθύνη για την τραγική κατάσταση της υποδομής του ΟΣΕ.

Ο άνθρωπος που, σύμφωνα με τα έγγραφα που φέρνει στο φως η «δημοκρατία», ήταν επιφορτισμένος για την υποβοήθηση του διευθύνοντος συμβούλου (αυτού που αντικατέστησε δηλαδή) σε διαχείριση τεχνικών θεμάτων υποδομήςσηματοδότησης και τηλεδιοίκησης. Απορίας άξιον είναι γιατί έγινε η συγκεκριμένη τοποθέτηση. Επειδή ο κ. Τερεζάκης βοήθησε τον προηγούμενο πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Πατέρα, ώστε οι υποδομές του ΟΣΕ να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση;


Τα έγγραφα που περιγράφουν τις ευθύνες με τις οποίες ήταν επιφορτισμένος ο Π. Τερεζάκης

Τα δύο τρένα στα Τέμπη συγκρούστηκαν γιατί τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης δεν λειτουργούσαν και έτσι η ευθύνη της κυκλοφορίας των τρένων σε ένα από τα πιο κομβικά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου έμεινε στα χέρια ενός άπειρου σταθμάρχη.

Για τη λειτουργία αυτών των συστημάτων είχε προσληφθεί ως σύμβουλος ο συνταξιούχος της ΣΤΑΣΥ και νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ. Ποια είναι ακριβώς η δικαιολογία του υπουργείου Μεταφορών για την τοποθέτηση ενός από τους υπευθύνους για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη; Οτι γνωρίζει το περιβάλλον στο οποίο καλείται να προσφέρει; Ο κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, σύμφωνα με τα έγγραφα που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η «δημοκρατία», μοιράζεται τις ευθύνες με αυτόν που αντικατέστησε.


Τα έγγραφα που περιγράφουν τις ευθύνες με τις οποίες ήταν επιφορτισμένος ο Π. Τερεζάκης

Ο κ. Γεραπετρίτης, ο οποίος έχει αναλάβει και το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, είναι εκτεθειμένος με αυτήν την επιλογή του, όχι τόσο απέναντι στην αντιπολίτευση, που τον κατηγορεί για τοποθέτηση που έχει ως σκοπό τη συγκάλυψη, αλλά κυρίως απέναντι στους συγγενείς των νεκρών και στους πολίτες, που έχουν εξοργιστεί με τις κινήσεις της κυβέρνησης.

Εξίσου τραγικό είναι ότι μετά τη σύγκρουση ο κ. Τερεζάκης έκανε και δηλώσεις αναφορικά με τις δικλίδες ασφαλείας που θα έπρεπε να λειτουργήσουν, αλλά δεν λειτούργησαν, και είπε ότι από το 2011 το σύστημα άρχισε να καταρρέει για διάφορους λόγους, όπως η σταδιακή μείωση προσωπικού, η σταδιακή μείωση της χρηματοδότησης αλλά και οι λεηλασίες στις γραμμές των τρένων. Δεν εξήγησε, όμως, τι έκανε κι αυτός για να διορθωθούν όλα αυτά τα προβλήματα.

Πηγή : https://www.newsbreak.gr